retourzending

Klanttevredenheid is voor ons heel belangrijk. Wij zijn pas tevreden als onze klanten tevreden zijn. Wij staan achter de producten die we verkopen. Het kan voorkomen dat een artikel niet naar wens is of dat er problemen zijn met uw bestelling. Neem dan alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op via +31 6 86103616, via hello[at]takaroo.nl of via het contactformulier. Wij gaan graag samen met u op zoek naar een passende oplossing.

RETOURNEREN VAN EEN ARTIKEL
Indien het product uit ons assortiment niet naar wens is, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren. De kosten van de retourzending nemen wij voor onze rekening. Wij ontvangen graag per mail een bewijs van verzending. Het artikel dient ongebruikt te zijn en in dezelfde staat te bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het product dient in de originele verpakking te zitten. Voor het retourneren kunt u de bijgesloten retourbon gebruiken waar ons adres op staat. Zodra wij het artikel onbeschadigd en ongebruikt binnen hebben gekregen, zullen wij de aankoopsom (plus de kosten voor retourzending) binnen 14 dagen naar u overmaken.

RETOURNEREN VAN MAATWERK DEURMATTEN
Gepersonaliseerde en maatwerk deurmatten en logomatten kunnen wij helaas niet terugnemen. Wij vertrouwen op uw begrip hiervoor. Echter, is de bestelling niet naar wens of er zijn problemen, neem dan zo snel mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen, contact met ons op. Wij kijken graag samen met u of we een passende oplossing kunnen vinden.