Retourzending

Klanttevredenheid is voor ons heel belangrijk. Wij zijn pas tevreden als onze klanten tevreden zijn. Wij staan ‚Äč‚Äčachter de producten die we verkopen. Het kan voorkomen dat een artikel niet naar wens is of dat er problemen zijn met jouw bestelling. Neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact met ons op via +31 6 86103616, via hello[at]takaroo.nl via het contactformulier. Wij gaan graag samen met jou op zoek naar een passende oplossing.

RETOURNEREN VAN EEN ARTIKEL
Indien het product uit ons assortiment niet naar wens is, kun je deze binnen 14 dagen retourneren. De kosten van de retourzending nemen wij voor onze rekening. Wij ontvangen graag per mail een bewijs van verzending. Het artikel dient ongebruikt te zijn en in dezelfde staat te bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het product dient in de originele verpakking te zitten. Voor het retourneren kun je de bijgesloten retourbon gebruiken waar ons adres op staat. Zodra wij het artikel onbeschadigd en ongebruikt binnen hebben gekregen, zullen we de aankoopsom (verminderd met de verzendkosten) binnen 14 dagen naar je overmaken.

RETOURNEREN VAN MAATWERK DEURMATTEN
Gepersonaliseerde en maatwerk deurmatten en logomatten kunnen we helaas niet terugnemen. Wij vertrouwen op jouw begrip hierover. Echter, is de bestelling niet naar wens of er zijn problemen, neem dan zo snel mogelijk, maar zeker binnen 14 dagen, contact met ons op. Wij kijken graag samen met jou of we een passende oplossing kunnen vinden.

Neem contact
met ons op

(+31) 6 86103616
Email: hello{at}takaroo.nl

Zijn wij even niet telefonisch bereikbaar? Stuur dan alsjeblieft een WhatsApp of een sms. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Volg ons
op social media

Instagram
Facebook
Pinterest