Retouren
Voor het retourneren van een artikel geldt het volgende:
- DESIGNMATTEN
Wij willen onze klanten de mogelijkheid bieden om een deurmat naar wens te bestellen. Dit betekent een deurmat in het gewenste ontwerp, in de gewenste kleuren en in de gewenste afmeting. Wij hebben niets op voorraad en hoeven niet verkochte artikelen daarom niet weg te doen. Alle bestellingen van designmatten worden na bestelling / betaling geproduceerd en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Tenzij er iets mankeert aan jouw deurmat. Neem in dat geval direct contact met ons op
- LOGOMATTEN
Een deurmat met het logo van jouw bedrijf erop is altijd maatwerk en kan niet geretourneerd worden. Tenzij er iets niet goed aan is. Neem in dat geval direct contact met ons op.
- VLOERKLEDEN
Vloerkleden kunnen binnen 14 dagen, met een geldig aankoopbewijs en op voorwaarde dat het vloerkleed ongebruikt en in originele staat verkeerd, teruggestuurd worden. Om een vloerkleed te retourneren, maak je gebruik van de retourbon en stuurt een e-mail met jouw bewijs van retournering naar hello[at]takaroo.nl.
Wij storten binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending het volledige aanschafbedrag plus de retourkosten terug. Bewaar het verzenddocument goed en gooi dit pas weg als je het bedrag terug hebt ontvangen. Geen enkele teruggave van welk type dan ook wordt geaccepteerd zonder de retourbon. Je draagt het risico van verlies tijdens verzending. Jouw terugbetaling wordt teruggeboekt naar dezelfde betaalmethode die is gebruikt om de originele aankoop op de site te doen.